.ANGOMAN.ELMI.HONARI.FARHANGI.RESANE

انجمن علمی دانشجویان مرکز علمی کاربردی رسانه

.ANGOMAN.ELMI.HONARI.FARHANGI.RESANE

انجمن علمی دانشجویان مرکز علمی کاربردی رسانه

اطلاع رسانی جشنواره ها و همایش ها

سومین جشنواره شعر و سرود کیش

( ✔️شعر ✔️ ترانه✔️ سرود ) این جشنواره در قالب های شعری کلاسیک ، شعر نو (سپید و نیمایی ) ، ترانه و سرود و طنز و با محوریت موضوعی خلیج فارس ، توصیف جزیره کیش و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.
هرشرکت کننده می تواند یک تا پنج اثر برای شرکت در این رقابت ارسال کند در صورت ارسال شعر در قالب رباعی و دو بیتی پنج عنوان اثر باید به جشنواره ارسال شود.
شرکت در این رقابت برای تمامی گروه های سنی و مقاطع تحصیلی آزاد است. 
شرکت کنندگان تا پایان وقت اداری 15 بهمن 1395 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در ساختمان معاونت فرهنگی واقع در بلوار سنایی ، روبروی مسجد امیر (ع) ارسال کنند.
دبیری این جشنواره بر عهده نغمه مستشار نظامی از شاعران کشور است .
این جشنواره نیمه اول اسفند ماه در جزیره کیشبرگزار می شود .
شایان ذکر است علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس www.art.kish.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن های 44455380 و 444550788 تماس بگیرند.

فراخوان سومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین علیه السلام

(  ✔️فیلم ✔️ عکس ✔️پوستر  ✔️تصویرسازی ✔️شعر✔️داستان کوتاه✔️سفرنامه  ✔️خاطره✔️نقاشی ✔️ موشن گرافیک) به گزارش دبیرخانه سوگوراه ،سومین سوگواره رسانه ای «طریق الحسین» پیرامون پیاده روی عظیم مردمی در اربعین حسینی آغاز به کار کرد.
سومین سوگواره رسانه ای «طریق الحسین» ، برای سومین سال متوالی با هدف استفاده ازظرفیت های گسترده رسانه ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی جهت ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می شود.
این سوگواره به صورت مردمی و در شش بخش


عکس(عکاسی حرفه ای و عکس تلفن همراه) ،

فیلم (مستند، کوتاه و نماهنگ)،

پوستر و تصویرسازی کتاب کودک

متون ادبی (شعر،داستان کوتاه،سفرنامه و خاطره )

نقاشی کودکان

و موشن گرافیک

در سطح ملی برگزار می شود.
به گزارش دبیرخانه سوگواره، شرکت در این سوگواره برای کلیه افراد اعم از آماتور و حرفه ای آزاد می باشد.

آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره 15 دی ماه 1395 خواهد بود. همچنین آثار برگزیده علاوه بر اینکه در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره به نمایش گذاشته خواهند شد، در نمایشگاه های عمومی و تخصصی استانی، ملی و بین المللی نیز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد سومین سوگواره رسانه ای طریق الحسین علیه السلام ، نحوه به اشتراک گذاشتن و نمایش آثار در شبکه های اجتماعی  و نشر دیجیتال آثار در سراسر دنیا با استفاده از هشتک های مشترک و پربازدید در شبکه های اجتماعی است. از دیگر نکات حائز اهمیت جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس ، مجوز عکاسی با دوربین حرفه ای در عتبات عالیات و یا حرم مطهر امام رضا(ع) که در نوع خود بی نظیر است.


علاقمندان می توانند جهت آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.com مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره به شماره 02188171420  و یا 02188176004 تماس حاصل نمایند.


پست الکترونیک دبیرخانه سوگواره: info@arbaeenportal.com
کانال تلگرام:
@ArbaeenPortal_com

دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود

( ✔️شعر   ) مقررات و فراخوان دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده از طرف جهاد دانشگاهی واحد اصفهان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای تداوم جریان‌های ادبی و تأکید بر امر خلاقیت و نقش صناعت در داستان کوتاه با هدف کشف استعدادهای نو، تقدیر و حمایت از خالقان این نوع ادبی دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود را در سه بخش آزاد، ویژه (زاینده رود) و داستان کوتاه کوتاه برگزار می‌کند. در ادامه، مقررات و فراخوان پنجمین جشنواره منطقه ای نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی «وتار» منتشر شده است.

گاه شمار جشنواره:

مهلت ارسال آثار: 30/11/1395

تاریخ برگزاری جشنواره: خردادماه 1396

محل برگزاری جشنوراه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
واحد برگزار کننده: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

نشانی دبیرخانه: درب شرقی دانشگاه اصفهان،  خیابان اندیشه، جـنب تالار سبز، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی

تلفن دبیرخانه: 03137932364  داخلی 3

آدرس سایت: story.jdisf.ac.ir

موضوعات:

    بخش ویژه:  زاینده رود
    بخش آزاد  و بخش داستان کوتاه کوتاه:  انتخاب موضوع آزاد و به اختیار دانشجویان است.

شرایط شرکت در جشنواره:

    دریافت فرم شرکت در جشنواره، تکمیل و ارسال آن به همراه تصویر کارت دانشجویی به پست الکترونیکی دبیرخانه.
    ارسال یک داستان کوتاه منتشر نشده در هر بخش؛ بخش آزاد و ویژه (حداکثر 6000 کلمه)  و بخش داستان کوتاه کوتاه (حداکثر 100 کلمه)، به آدرس پست الکترونیکی zayanderoodstory@gmail.com به صورت فایل word  با فرمت doc
    داستانهای ارسالی در هیچ جایزه­ای شرکت داده نشده باشند.
    دبیرخانه در ویرایش و اصلاح آثار جهت چاپ آزاد است.

جوایز:

بخش آزاد

    نفر اول 15 میلیون ریال ، تندیس و لوح یادبود
    نفر دوم 10 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح یادبود
    نفر سوم 5 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح یادبود
    ضمنا به نفرات چهارم تا دهم جوایزی اهدا خواهد شد.

بخش ویژه

    جایزه بخش ویژه (با موضوع زاینده رود): 10 میلیون ریال همراه با تندیس و لوح یادبود

بخش داستان کوتاه کوتاه

    جایزه بخش داستان کوتاه کوتاه (حداکثر 100 کلمه): 5 میلیون ریال همراه با لوح یادبود

فراخوان سومین دوره"جشنواره ملی فیلم کوتاه سما" اعلام شد/مهلت ارسال آثار تا30بهمن ماه


ه گزارش ستاد خبری جشنواره ، سومین دوره "جشنواره ملی فیلم کوتاه سما " با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی از سوی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی در تهران برگزار خواهد شد.
سومین دوره از جشنواره فیلم سما که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در چهار بخش: فیلمنامه،فیلم داستانی،مستند و پویانمایی برگزار می‌شود بر خلاف دو دوره گذشته چند سرفصل مهم مد نظر قرار گرفته شده است  که عبارتند از زندگی ساده خانواده سالم، جامعه کوشا اقتصاد مقاومتی ، امنیت فراگیر رفاه همگانی، خدمت رسانی کارآمدی ملی و آخرین عمل انقلابی مرحومیت زدایی .
هنرمندان و متقاضیان می‌توانند تا 30 بهمن ماه با ثبت‌نام و ارسال آثار خود  به دبیر خانه ، در جشنواره شرکت کنند.
دبیر سومین دوره "جشنواره ملی فیلم کوتاه سما " مجتبی امینی است وحسین رضایی مسئول روابط عمومی جشنواره می باشد .
هنرمندان و متقاضیان شرکت در جشنواره برای اطلاع کامل از شرایط ثبت نام می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.samafestival.ir مراجعه کنند.